Σάββατο, 3 Μαρτίου 2012

Επεκτείνεται το μάρκετινγκ μέσω hashtags


Η χρήση των hashtags στο Twitter δεν είναι κάτι καινούργιο. Αποτελεί ένα πολύ αποτελεσματικό μέσο ταξινόμησης αλλά και κατηγοριοποίησης ενός tweet. Την ίδια στιγμή όμως μπορεί να αξιοποιηθεί ως εργαλείο σχολιασμού ή επίσης για να τονίσει ή να κατευθύνει την προσοχή σε κάτι.
Αυτή ακριβώς την ιδιότητα είναι που έχουν ξεκινήσει να αξιοποιήσουν διάφορες διαφημιστικές εταιρείες προκειμένου να περάσουν μηνύματα με έναν έμμεσο αλλά εξαιρετικά σαφή τρόπο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Audi η οποία χρησιμοποίησε το hashtag #solongvampires προκειμένου να προβάλει τους νέους LED προβολείς της. To hashtag φυσικά δεν αναφερόταν σε κάποιο ιδιαίτερο θέμα η συζήτηση στο Twitter. Τόνιζε όμως το πόσο δυνατοί είναι οι προβολείς αυτοί. Τόσο δυνατοί που η ένταση τους συναγωνίζεται το φως του ήλιου και θα μπορούσε συνεπώς να εξαϋλώσει ακόμη και έναν βρυκόλακα.
Η Audi βέβαια δεν είναι η μόνη εταιρεία που χρησιμοποιεί τα hashtags για να περάσει το μήνυμα που θέλει. Η Red Bull με το #givesyouwings έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα.
Γεγονός που αποδεικνύει ότι το social media marketing θα μείνει για πολύ καιρό μαζί μας σε ό,τι αφορά την διαφήμιση προϊόντων και την επικοινωνία με το κοινό.

Via:www.proho.gr