Αναβαθμίσατε τη συσκευή σας στην 4.2.1 και ανακαλύψατε ότι στο iPod.app εμφανίζεται το μήνυμα “No Content”; Mην πανικοβάλλεστε, υπάρχει λύση!
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα [via] και θα διορθωθεί το πρόβλημα:
- Συνδέστε τη συσκευή στον υπολογιστή Mac/PC σας
- Στον υπολογιστή σας παίξτε ένα κομμάτι που έχετε συγχρονίσει στη συσκευή από το μενού στα αριστερά
- Κάντε sync
Το πρόβλημα θα πρέπει να έχει διορθωθεί και η μουσική σας να εμφανιστεί ξανά στη συσκευή.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου