Αν οι εκτιμήσεις της IDC έχουν πέσει μέσα, το 2010 πουλήθηκαν 18 εκατομμύρια tablets με κυρίαρχο της Apple και το iPad και δεύτερο στην σειρά το Samsung Galaxy Tab. Η Apple μπορεί να έχασε μερίδιο αγοράς αλλά κατάφερε να πουλήσει σχεδόν ολόκληρο τον όγκο των tablets που κυκλοφορούν στην αγορά, για αυτό βλέπετε iPad παντού. Με σύνολο πωλήσεων 83% στο 2010, η Apple δεν ανησυχεί ιδιαίτερα για τον ανταγωνισμό ακόμα και το 2011 που ονομάστηκε από τον ίδιο τον Steve Jobs η χρονιά του iPad 2.
Στην ίδια έρευνα γίνεται παρουσίαση και του αριθμού των e-readers που έχουν πουληθεί και έχουν φτάσει τα 12 εκατομμύρια το 2010 με νικητή και κυρίαρχο της αγοράς το Amazon Kindle. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί είναι σημαντικό για την Apple το iBooks αλλά και η μείωση βάρους στο iPad 2.
Ίσως το σημαντικότερο στοιχείο για τις πωλήσεις των tablets και των e-readers είναι το εξής: ο κόσμος προτιμά τα tablets και τα φιλικά προς τον χρήστη interface χωρίς το ποντίκι και το πληκτρολόγιο. Πριν από περίπου ένα χρόνο είχα γράψει 3 λόγους που το iPad αλλάζει τον κόσμο.
Via:pestaola.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου