Subscribe:

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Η Samsung προσπαθεί να αντιγράψει το brand status της Apple

Κατά τη διάρκεια της φετινής CES το AllThingsD κατάφερε και μίλησε με την Younghee Leeh, υπεύθυνη marketing στη Samsung, που εξήγησε το σκεπτικό πίσω από τις πρόσφατες «προκλητικές» διαφημίσεις της εταιρείας εναντίον των οπαδών της Apple.
H Lee, πρώην υπάλληλος στη L’ Oreal και Lancome, δήλωσε ότι στόχος της εταιρείας είναι οι καταναλωτές να ενθουσιαστούν όχι μόνο με τη σειρά Galaxy αλλά και με την ίδια την εταιρεία επιζητώντας το brand status και loyalty που διαθέτει και η Apple. «Ειδικά στις ΗΠΑ οι άνθρωποι έχουν εμμονή με την Apple. Ήρθε η ώρα να στρέψουμε την προσοχή του κόσμου αλλού», δήλωσε η Lee.
H Lee δεν θεωρεί ότι οι διαφημίσεις της Samsung εκφράζουν επίθεση προς την Apple αλλά επικεντρώνεται κυρίως στην επίκληση στο συναίσθημα για τις Galaxy συσκευές φέρνοντας την τεχνολογία πιο κοντά στους καταναλωτές με απλούς και κατανοητούς όρους. Αντί στις διαφημίσεις να γίνεται μια ανάγνωση των τεχνικών χαρακτηριστικών της συσκευής επιδιώκεται η σχέση μεταξύ των καταναλωτών και των φορητών συσκευών. «Το κινητό μπορεί να είναι σύμβολο για αυτό που είσαι. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι ‘αυτό που κρατάω στα χέρια μου είμαι εγώ’», ανέφερε η Lee.
Η κορύφωση των διαφημίσεων της Samsung θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του τελικού του SuperBowl στις ΗΠΑ όπου θα διαφημιστεί το Galaxy Note μια συσκευή χωρίς ξεκάθαρο προσανατολισμό με οθόνη 5.3 ίντσες.

Via:iphonehellas.gr