Subscribe:

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Το iPhone 4 κερδίζει τη μάχη των πωλήσεων στην Ιαπωνία

Οι Ιάπωνες έχουν μία ιδιαίτερη σχέση με τα κινητά τους τηλέφωνα τα οποία και χρησιμοποιούν στο έπακρο, είτε για να παρακολουθήσουν τηλεόραση είτε για να διαβάσουν manga, είτε να σερφάρουν στο διαδίκτυο.
Σε μία τόσο δύσκολη αγορά η Apple κατάφερε, λίγους μόνο μήνες μετά το λανσάρισμα τους, να βλέπει τα iPhone 4 32GB και iPhone 4 16GB να καταλαμβάνουν τις 2 πρώτες θέσεις στα charts των πωλήσεων στην Ιαπωνία*.
1. Apple iPhone (32GB) – Softbank
2. Apple iPhone (16GB) – Softbank
3. Panasonic P-07B – NTT DoCoMo (βλ. εικόνα)
4. Sony Ericsson Xperia So-01B – NTT DoCoMo
5. Hitachi Beskey – KDDI (που απεικονίζεται ανωτέρω με τη σύζυγό του)
6. KDDI Kantan Kyocera Keitai K004 – KDDI
7. Fujitsu-Raku Raku Basic 2 – NTT DoCoMo
8. Sharp IS01 – KDDI
9. NEC N-06B – NTT DoCoMo
10. NEC N-04B – NTT DoCoMo
* Οι αριθμοί αναφέρονται στην εβδομάδα 18 – 24 Οκτ. και είναι το αποτέλεσμα έρευνας μεταξύ 4.000 σημείων πώλησης.
Γιατί ενδιαφερόμαστε για την αγορά της Ιαπωνίας; Γιατί αποτελεί σημείο αναφοράς και πρότυπο τεχνολογικών εξελίξεων. Η Ιαπωνική αγορά είναι “υπό στενή παρακολούθηση” από τις μεγάλες εταιρείες του χώρου οι οποίες εξετάζουν τις  τάσεις που διαγράφονται και τις μεταφέρουν στις δικές τους αγορές με τις απαραίτητες τροποποιήσεις…